Börjar bli sjuk...

Hemma igen efter ett tufft pass på jobbet. egentligen inte, men ja känner mig så himlans hängig. är trött, har ont i huvudet, halsen o känner mig bara allmänt krasslig vilket gjorde att de kändes lite jobbigt. mamma kom o mötte mig efter så ja slapp gå hem själv :) så nu sitter jag här med en skål med glass och mumsar.  imorn är det skola igen, Yeeeey, Not! men kommer bli en ganska skön vecka ändå. nästa vecka får vi nytt schema, de ska bli ganska intressant och se eftersom vi tydligen inte alls har så många lektioner den här terminen.  jag längtar som fasiken till våren.. värmen och det gröna! egentligen är det inte sååå långt kvar men ju mer man längtar desto saktare går det tyvärr!


En bild på mig och Sanne en helt vanlig helg när vi var ute. kommer inte ens ihåg just när bilden togs, och inte alls för att jag var speciellt onykter heller men de visade sig bli en väldigt fin bild ändå :)
En bild på mig och Sanne en trevlig utekväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0