Kaos

Hello there.. idag ringde min chef på coop som lät helt hysterisk och frågade om jag kunde jobba lite extra nästa vecka för att Ica maxi ska tydligen ha stängt några dagar.. jag förstår dom verkligen. Jag beundrar verkligen de som jobbat under dessa dagar då de rått total kaos. jag gick till jobbet i början av den här veckan och jag fick en rejäl chock när jag gick förbi maxi. typ 100 meters kö till ingången bara för att komma IN ! vilket fick mig att tappa hakan helt asså.  stackars personal säger jag bara. men nu kommer jag tycka jävligt synd om mig o personalen på Coop eftersom ALLA som brukar handla på ica maxi plus de som redan handlar på coop kommer vara där då och de kommer bli råfullt.  vi får se hur det går. bara önska sig själv och all personal lycka till :P

snart kommer mamma hem, då ska vi köpa massa gott till ikväll.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack snygging ;D

2009-01-16 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0