Lördag

Hallå där :) Hoppas alla hade en trevlig fredag. Jag gick och la mig vid halv 1 så det vart inte så himla sent.  nu har jag precis duschat och ska snart åka till min kusin som har fyllt år och fira honom. hoppas det blir massa gott, för jag är jävligt sugen ;) ikväll vet jag faktiskt inte vad sm händer. kanske ska träffa Micke förhoppningsvis så får vi se om vi hittar på nå kul. känner fortfarande att jag vill ta de ganska så lugnt eftersom jag inte är helt frisk än. 

Ha en trevlig dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du okå ha en blogg... :P och ja jag hade en trevlig fredag :) hehe pusss

2009-01-17 @ 17:00:45
URL: http://emeliefriman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0