Linn :D Over here...

Heeej alla UNDERBARA läsare :D ja ja, haha riktigt SÅ många har ja nog inte men ja har ju en läsare hoppas jag iaf :) Min trogne vän Län! det är bara för hennes skull har ja skaffat just denna blogg. <3  så läser du inte var 5 minut så jääklar :@ haha nejdå <3

idag har jag bara suttit hemma i min morgonrock och varit sjuk. Skulle egentligen jobbat idag men jag bytte bort den tiden till elin vilket var jättesnällt för ja kände att ja inte skulle orkat.  imorn blir det o se lets dance tänkte jag :) vet inte riktigt vem jag håller på men ja tycker att Morgan är jäkligt cool och han var ju jättegrym på att dansa.. ja på sitt sätt iallafall :D annars tycker jag att Leila var skitduktig också :) jag trodde faktiskt att Blondinbella skulle vara bättre faktiskt när jag såg på det förra fredagen med tanke på hur mycket hon sa att hon hade tränat ock skulle träna. haha snacka om vilket face hon fick när poängen kom  :P inte vill jag att hon vinner iallafall men ändå kul att se.  resten av helgen består nog bara mest av vila för min del, för nu hade ja tänkt att jag skulle bli frisk o må toppen!

Nu hoppade kissen upp i knät så nu ska ja mysa lite med henne eftersom hon vill just nu. sen när jag vill så kutar hon helvete. ciaaoo <3

Kommentarer
Postat av: län

Yes, jag är både en trogen vän och läsare! (Y)

2009-01-16 @ 09:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0